Så nemt er det at få brugbar feedback

Med visitkort og store ører skaber MIF’s ledere og trænere hurtig og positiv kontakt til medlemmer, forældre og borgere.

"Tak for din feedback. Har du idéer eller spørgsmål, hører vi gerne fra dig. DM@MaaloevIF.dk /Find os på facebook."

Det er teksten på 500 visitkort, som Måløv Idrætsforening har fået trykt og uddelt til foreningens trænere og ledere.

Uddeles til alle i hallen

Idéen er, at MIF’s trænere og ledere uddeler kortet, når de færdes i hallen til træning og ved arrangementer.

"Når vi går rundt på rækkerne, og forældrene er i hallen for at se deres børn, så prøver vi at spørge dem om, hvad de synes om MIF og også om deres interesser og kompetencer," siger Thomas Lorenzen fra Måløv Idrætsforening.

Visitkortet er både personligt og fælles

Som afslutning på en snak deler MIF’erne visitkortet ud.

"Vi gør det for at synliggøre, at vi er åbne over for forslag, og forslag kommer  frem i den personlige konkakt – én til én," forklarer Thomas Lorenzen.

Kortet har også et felt, hvor den enkelte MIF-træner og leder skriver navn og telefonnummer. På den måde er kortet både personligt og fælles for Måløv IF.

Fra klager til konstruktive forslag

Mailadressen, DM@MaaloevIF.dk, der er trykt på kortet starter med ’DM’. Det skyldes, at MIF kom på idéen i forbindelse med foreningens deltagelse i DM i foreningsudvikling fra september 2012 til maj 2013. Det tvang MIF’erne til at tænke nyt.

"Vi er blevet mere bevidste om, at vi meget gerne vil høre fra folk. Oftest hører vi fra folk, der vil klage. Men folk synes, at det er sjovt og en fin måde at gøre kontakten mere personlig på," siger Thomas Lorenzen.