Overnatningsstævne Tørring

Hvornår
22. mar kl. 17:00 - 23. mar 2019 kl. 11:30
Hvor
Gudenåcenteret, Kirkevej 10, 7160 Tørring, Danmark
Hvem
Alle fra 8 - 13 år.
Begynder, Letøvede, Øvede

Nummer
2019 10 10 6020

En helt unik stævneoplevelse og klubtur for de yngste spillere 

Vi inviterer i år til et festligt badmintondøgn med god stemning, fællesskab og en masse badmintonkampe. 
Det er altid en helt særlig oplevelse for børnene at overnatte ude sammen med badmintonkammeraterne hjemmefra. 

Stævnet begynder med check-in fra kl. 16.00, hvorefter stævnet skydes i gang med fælles opvarmning. 
Herefter fortsætter vi med en masse kampe (hver spiller garanteres min. 6 kampe) 
Fredagen afsluttes med frit spil i hallen. 
Lørdag er der igen kampe på programmet indtil kl. 14, hvor vi holder fælles afslutning for alle spillere, trænere og ledere.

Vi glæder os til at se dig.

Stævnet afholdes på Gudenå Centret i Tørring 
(Ved tilmelding kan du vælge overnatning fra) 
Der vil være repræsentanter fra DGI Sydøstjylland Badminton til stede under hele stævnet.

Stævneform: 
For alle U9, U11 og U13 C- og D-spillere. 
Man til tilmelde sig i single, double og mix double. 
Stævnet er IKKE pointgivende

Forplejning 
Medbring en madpakke til fredag aften (efter de sidste kampe fredag serveres pølsehorn og saft til alle). 
Morgenmad, frokost og frugt og grønt til rådighed under hele stævnet. 
Kaffe og te til fri afbenyttelse til alle tilmeldte voksne under hele stævnet.

Pris:

195 kr. er prisen for de første 10 spillere der tilmelder sig...

Herefter er prisen 295 kr. 
Trænere og forældre 150 kr. 
Prisen er inkl. badmintonkampe, forplejning lørdag, overnatning og en T-shirt til spillerne.

Tilmelding 
Forældre er velkomne til at deltage, tilmelding på samme måde som alle spillere og trænere. 
Du er velkommen til at kontakte Dorthe Isager på 7940 4421, hvis du har spørgsmål til din tilmelding.

HUSK at vælge hvilken forening du kommer fra på forsiden af tilmelding 
Der er plads til 40 deltagere. 
Har du spørgsmål til selve stævnet kan Jan Tranholm kontaktes på tlf. 2015 7841.

Jo flere vi er i hallen til den fælles afslutning, jo større oplevelse er det for børnene, så forældre, søskende og bedsteforældre er velkomne til at komme og være en del af afslutningen.

Det forventes, at ALLE spillere og trænere deltager i den fælles afslutning og bliver i hallen til det sidste.

Indbydelsen lige til at printe

Program 
Der forbeholdes ret til ændringer

Fredag 22. marts 2019 
Kl. 17.00 - 18.00  Check In i Gudenå centeret samt udlevering af madbilletter. 
Kl. 18 - 18.30  Fælles opvarmning 
Kl. 18.30  De første kampe begynder 
Kl. 21.00  Serveres et pølsehorn og saft. 
Fri leg/spil i hallen 
Godnat - sov godt. 
Kl. 23.00  Alle sover trygt under dynen.

Lørdag 23. marts 2019 
Kl. 7.00 - 8.00  God morgen - der serveres morgenmad i cafeteriet. 
Kl. 8.00 - 11.00  Kampe 
kl. 11.00  Frokost. 
Kl. 11.30  Fælles afslutning med overrækkelse af T-shirt til spillerne.

Tag del i snakken om det aktuelle arrangement på de sociale medier.

Andre spændende arrangementer Vis alle arrangementer