Landevejscykling: Træn selv med vorespuls.dk

10 uger. Så hurtigt bliver du stærkere og hurtigere på cykel - hvis du følger vores gratis træningsprogram fra vorespuls.dk.

DGI Cykling samarbejder med det populære motionssite vorespuls.dk.

Her finder du inspiration til din cykeltræning både som nybegynder og øvet rytter. Fra artikler om teknik, udstyr og skader til trendy events og udfordrende cykelløb. 

Kør lidt smartere med et træningsprogram

vorespuls.dk tilbyder også et stort udvalg af træningsprogrammer. Fælles for dem alle er følgende:

  • Træningsprogrammerne er gratis
  • De forskellige forløb motiverer dig til at træne 
  • Du vil forbedre dine resultater

Landevejscykling: Træningsprogram til let øvede 

Det mest populære program er på 10 uger, og her modtager du en mail hver fredag med programmet for den kommende uge. Læs mere og tilmeld dig: Cykling: 10 ugers træningsprogram for let øvede 

Der er også mange andre at vælge mellem, her to af dem: 

Cykeltræning: 3 træningsprogrammer til grundtræning 
Cykling: Træningsprogram, hvis du vil køre cykelløb

Landevejscykling: Træningsprogram til begyndere

Du bør have minimum fire ugers træning i benene, før du går i gang træningsprogrammerne herover. Ellers bliver belastningen for stor for tidligt. Tag eventuelt i stedet et kig på nogle af disse tilbud: 

4 ugers træninsprogram hvis du vil tabe dig på cykel 
Cykling: Træningsprogram til og fra arbejde 
Cykling: Træningsprogram, hvis du vil cykle langt

Gør som hundredvis af andre og tilmeld dig et træningsprogram fra vorespuls.dk!