Foreningens adm.-systemer

Hvornår
6. maj 2020 kl. 17:30 til 20:30
Hvor
Fjordsgade forenings- og fritidshus, N. J. Fjordsgade 2, 8000 Aarhus C, Danmark

Nummer
2020 09 85 3409

Foreningsaktive med bestyrelses- og eller medlemsansvar

Ønsker din klub eller forening at afsøge hvilke muligheder der er for et gøre administrationen lettere, så deltag i dette kursus.

Aftenen sætter fokus på, hvordan det stigende krav til digitalisering og afrapportering kan vendes fra at være en udfordring til en mulighed for klubber og foreninger. Folkene bag forskellige it-produkter vil hver især forklare og vise hvordan deres produkt kan hjælpe foreningen eller klubben med administrationen.

Med de rigtige værktøjer, der passer til jeres klub/forening, kan medlemsadministration og regnskabsaflægning mv. blive lettere således at klubben/foreningen kan frigøre tid til kerneopgaven.

Der vil bl.a. være fokus på hvordan systemerne kan hjælpe i forhold til:

  • Indmeldelse/medlemsregistrering
  • Kontingentopkrævning
  • Bogføring og regnskab
  • Kommunikation
  • Registrering af aktiviteter
  • Tilmelding til aktiviteter/events mv.

Det fulde program og præsentation af de forskellige produkter/leverandører vil være tilgængeligt online på www.aarhusiforening.dk den 1. april 2019

Underviser: Folkene bag produkterne og foreninger med erfaring med brugen af it-produkter i administrationen

Vedr. kursuspris 
Deltagelse er gratis for foreninger i Aarhus Kommune, da kurset laves i samarbejde med Idrætssamvirket i Aarhus, Århus Ungdommens Fællesråd samt Aarhus Kommune, som betaler for deltagere fra kommunen.

No-show-gebyr 
Hvis man er tilmeldt (som gratist) men udebliver fra kurset, sendes en faktura på 300,- kr. + moms i ”No-show-gebyr”

Andre spændende arrangementer Vis alle arrangementer