Guide til tilmelding

Her giver vi en introduktion til, hvordan tilmeldingen foregår. Hvis du er i tvivl om noget, så send os en mail på l2017@dgi.dk

Planlæg din tilmelding

Inden du går i gang med din tilmelding, anbefaler vi, at du kigger programmet godt igennem for at finde ud af, hvilke aktiviteter, der interesserer dig. Du kunne eventuelt klikke på hjertet ved de aktiviteter, du godt kan lide. Så får du nemlig mulighed for at oprette et login og gemme dit helt eget personlige program. Det kan du printe eller åbne op på den app, der bliver tilgængelig i juni 2017.

Under hver aktivitet i dit program kan du læse om aktiviteten kræver, at du tilmelder dig den inde i tilmeldingssystemet, eller om det er en Kom og prøv-aktivitet, hvor du bare kan møde op på dagen. Husk, at du dog skal være tilmeldt Landsstævnet for at kunne deltage i Kom og prøv-aktiviteter.

Når du har fundet ud af, hvilke aktiviteter, du gerne vil deltage i, kan du gå ind under Praktisk og læse mere om hvilken type overnatning, du ønsker. Du kan også overveje, om vi skal stå for din mad, og hvilke måltider det evt. skulle være. Derudover er det en god idé at læse mere omkring åbningsaftenen, så du kan beslutte om du vil være med i paraden (Bemærk: Paraden er nu udsolgt!), eller om du måske vil købe en siddeplads (siddepladserne på Arenaen er nu også udsolgt!). Læs også gerne om de forskellige shows, så du ved om det er noget, du vil købe billetter til.

Start tilmelding

Når du har overvejet alt det ovenstående, klikker du på Start tilmelding og taster alle dine oplysninger og ønsker ind. Du kommer igennem følgende steps:

  1. Deltageroplysninger:
    • Her kan du indtaste navn, adresse, postnummer, by, fødselsdato, køn, mailadresse og telefonnummer.
    • Du får også mulighed for at tilføje flere deltagere - både voksne og børn
    • Til sidste kan du markere, hvis du deltager med en bestemt forening. Så vil vi gøre vores bedste for at holde jer samlet i forbindelse med for eksempel overnatning. Der er dog ingen garanti. 
  2. Deltageraktiviteter:
    • Her kan man vælge, hvilke aktiviteter man ønsker at deltage i, og tilknytte sig et bestemt hold.
  3. Praktisk:
    • Herunder skal du foretage de praktiske valg om:
      • Åbningsparade. Hvis du deltager i åbningsparade, kan du ikke købe en siddeplads til åbningsshowet. OBS - paraden og siddeplads til åbningsshow er udsolgt!
      • Overnatning
      • Mad
      • Hvilken landsdel, du vil indkvarteres sammen med. Du vælger selv, hvilken landsdel du gerne vil overnatte sammen med. Er I et hold venner fra forskellige dele af landet, som gerne vil bo sammen, så skal I bare vælge den samme landsdel. 
  4. Tilvalg:
    • Her kan du købe billet til de forskellige shows:
      • Åbningsaften siddepladser - UDSOLGT!
      • International GymNight
      • Efterskoleholdets shows - KUN STÅPLADSER!
      • Verdensholdet IMAMI - UDSOLGT!
      • Afslutningsshowet - KUN STÅPLADSER!
  5. Ordreoversigt:
    • Her checker du, om alt er som det skal være. Hvis du vil ændre noget, så brug Tilbage-knappen nederst på siden.
  6. Betaling
  7. Færdig

Gennemført tilmelding

Når du har betalt, og din tilmelding er registreret, modtager du en bekræftelsesmail og en anden mail med dine billetter. 

I mailen får du et login, så du har mulighed for at gå ind og redigere i din tilmelding efterfølgende. Du kan tilmelde dig flere aktiviteter og tilkøbe ekstra. Du kan kun ændre i elementer, som du ikke allerede har betalt for. Når først noget er betalt, kan du ikke få refunderet pengene. 

Tilmelding af flere deltagere

Tilmelding af flere deltagere på én gang kræver samlet betaling, men fordelen er, at I kan sikre jer billetter til shows ved siden af hinanden (vær opmærksom på, at flere shows er udsolgt på nuværende tidspunkt).

Hvis du vil tilmelde flere i én tilmelding, skal du have følgende oplysninger parat på de andre:

  • Navn
  • Fødselsdato
  • Mailadresse (skal være unik – må ikke være den samme som en anden deltager)
  • Telefonnummer

Du skal være opmærksom på, at når I tilmelder jer samlet, så slår følgende valg i tilmeldingen igennem på alle de tilmeldte deltagere i gruppen:

  • Deltagelse i åbningsparaden – alle vil blive tilmeldt åbningsparaden (udsolgt)
  • Overnatningsvalg – alle vil få tildelt samme overnatningsvalg som dig

Valgene kan dog rettes af den enkelte ved at logge ind på tilmeldingen efterfølgende og lave ændringer.

Aktivitetsvalg:
Når I foretager aktivitetsvalg, kan I vælge, hvilke af dine deltagere, der skal tilmeldes. I behøver ikke at deltage i det samme.

Madbilletter:
Du kan vælge for hver enkelt af dine deltagere, hvilke madbilletter de ønsker – billetterne sendes efterfølgende direkte til den enkelte deltager på mail.

Shows:
Du kan vælge, hvem der ønsker billetter til hvilke shows, og dermed sikre at I kan sidde sammen (dog er flere shows nu udsolgt - eller der er kun ståpladser).
Billetterne sendes efterfølgende direkte til den enkelte deltager på mail.

Når du har betalt, og din tilmelding er registreret, modtager du en bekræftelsesmail og en anden mail med dine billetter. De andre personer, du har tilmeldt, modtager også hver en mail med deres egne billetter.

I mailen får hver enkelt også et login, så I har mulighed for at gå ind og redigere i jeres tilmeldinger efterfølgende. I redigeringen har I mulighed for at tilmelde jer flere aktiviteter og tilkøbe ekstra. I kan kun ændre i elementer, som I ikke allerede har betalt for. Når først noget er betalt, kan I ikke få refunderet pengene.

Forskellige ønsker til indkvartering
Hvis I ønsker at overnatte på forskellige måder, vil vi anbefale jer, at I tilmelder jer individuelt/hver især.