Styrk dit løb med yoga

Hvornår
12. nov 2020 kl. 18:30 til 21:00
Hvor
Foreningshuset Bispehøjen, Bispehøjen 2, 4300 Holbæk, Danmark
Hvem
Udøvere, begynder, letøvede, øvede

Nummer
2020 17 06 8008

Løb og yoga er bare en supergod kombination 🏃 
 
Den giver dig øget smidighed, styrke og en bedre stabilitet,  
holdning og balance i kroppen 💪 
 
Brug yogaen til at øge udholdenhed, forebyg skader, forbedre din løbestil og få større løbeglæde 🙏

På workshoppen får du 👇 
Inspirerende og indsigtsfuld viden om løb kombineret med yogatræning 
Større viden om sammenhængen mellem smidighed, stabilitet og kropsbevidsthed under løb 
Input til skadeforebyggelse og optimeret restitution med yoga 
Praktiske øvelser til mentalt løbe-flow, meditation og vejrtrækning 
 
👊 Yoga skal trænes 
På denne workshop får du smagsprøver på forskellige øvelser. Selvom yoga kan se let ud, er det langtfra altid dette. Det skal trænes kontinuerligt. Start altid dit yogaforløb med en professionel yogalærer; privat, på hold eller i foreningsregi.
 
 
🎈 Om instruktøren 
Mette Rosenqvist er certificeret yogainstruktør, og selv aktiv løber i over 10 år. Mettes fokus er på at skabe balance, i såvel sindet som kroppen, både på og uden for yogamåtten. Se evt. mere via www.MeRoYoga.com

Gratis træning inden workshoppen 
Inden workshoppen inviterer Holbæk LMK til gratis træning kl. 17.30 
✔️ Vi mødes på parkeringspladsen v/Bjergmarksskolen (samme adresse som yogaworkshoppen) 
✔️ Der er hold for de fleste niveauer  
✔️ Mød gerne op ca. 10 min. før, så vi sammen finder det rette hold til dig  
✔️ Spørgsmål rettes til Rasmus Nederby Michelsen på info@holbaek-lmk.dk

Det er Bevæg dig for Livet - Løb i samarbejde med Holbæk LMK, der står bag workshoppen.

Mette Rosenqvist

✅ Mød omklædt i behageligt tøj. Der er IKKE mulighed for bad efter løbetræningen. 
✅ Vi skal ikke udenfor og løbe - workshoppen foregår indendørs, og vi træner i bare tæer. 
✅ Medbring egnet yoga- eller træningsmåtte og tæppe. Medbring desuden yogabælte (hvis du har) ellers kan et langt tørklæde ca. 180-200 cm., et tykt stykke reb eller fx bæltet fra en badekåbe (må ikke være elastisk) bruges. Rekvisitterne er nødvendige til flere af øvelserne.

Andre spændende arrangementer Vis alle arrangementer