AFLYST: Bliv klar til Royal Run - med Sundby Løb & Motion

Hvornår
1. jun kl. 17:30 - 2. sep 2020 kl. 18:30
Hvor
Sundby Idrætspark, Englandsvej 61-63, 2300 København S, Danmark
Hvem
Udøvere

Nummer
2020 21 06 3014

Bliv en del af Amagers nye løbefællesskab med Sundby Løb & Motion's træningsforløb frem imod Royal Run🤴 Du får sat din træning i system, bliver en bedre løber, og bliver en del af et fællesskab med løbere der har samme udgangspunkt og mål som dig🏃

 Hos "Sundby Løb og Motion" kan du bl.a. se frem til:

  • Træning ved DGI & DAF certificerede løbetrænere
  • 12 ugers sjov, inspirerende og varieret træning bestående af både leg, styrke og alsidig løb
  • 2 ugentlig fællestræninger: Mandage og onsdage, kl. 17.30 - 18.30 
  • Masser af gode stunder sammen med nye løbevenner

Bemærk at du selv står for tilmelding til Royal Run.      
     
Første træning: Vi genoptager Royal Run træningen d. 1. juni

Vi mødes ved: Sundby Idrætspark (ved trappen til hovedindgangen)

Pris: 250 kr. (0 kr. hvis du er medlem af Sundby Løb og Motion)

✔️ Om Sundby Løb og Motion: Vi er et socialt løbefællesskab med tilbud om begyndertræning, 5 km-træning og 10 km-træning. Vi har alle aldersgrupper, dog er gennemsnittet midt 30-erne, både mænd og kvinder. Vores træning er en kombination af løb, styrke og fartlege. Vi melder os til motionsløb og træner op til dem sammen. Følg os på facebook og bliv en del af facebookgruppen.

  
✔️ Ved spørgsmål: Kontakt træner og formand Jens Mathiassen, 26854862 / sundbylobogmotion@gmail.com

    
✔️ 2020 Royal Run København/Frederiksberg finder sted den 1. juni med start/mål omkring Amalienborg. I år kan du vælge mellem distancerne One Mile (Walk/Run), 5 km (Walk/Run) og 10 km (Walk/Run)     
     
OBS: Træningsforløbet er også for dig, der ikke kan/vil deltage i ROYAL RUN, men gerne vil være en del af et løbefællesskab.

Vælg mellem ét af følgende hold:

1) 5-kæmperne: Holdet er for dig, der som udgangspunktet kan løbe 5-10 min, i stille og roligt tempo, og har mål om at kunne løbe 5 km eller kunne løbe lidt hurtigere på 5 km. Træningen går ud på at etablere en fast træningsrutine og finde glæden ved at løbe og bevæge sig. I tillæg laves øvelser der styrker kroppen og er med til at gøre dig til en bedre løber. 

2) 10-kæmperne: Holdet er både for dig der gerne vil træne efter at kunne løbe en 10 km og for dig der gerne vil kunne løbe lidt hurtigere på 10 km. 10-kæmperne er for alle, der, uanset tempo, kan løbe omkring 5 km og har mod på lidt mere målrettet træning.

Det er naturligvis helt ok, at skifte hold undervejs i forløbet.

Andre spændende arrangementer Vis alle arrangementer