SOUL TRAIL CUP 2022

Hvornår
8. jan kl. 08:00 - 5. mar 2022 kl. 08:00
Hvor
DGI Nordsjælland, Frederiksværksgade 16, 3400 Hillerød, Danmark
Hvem
Udøvere, 6 - 99 år, begynder, letøvede, øvede

Nummer
2022 18 06 4000

DGI Nordsjælland er stolte over – i samarbejde med lokale løbeklubber – at kunne præsentere 5 SOUL TRAIL i 2022. 
SOUL TRAIL skaber unikke løbeoplevelser i naturskønne omgivelser i de Nordsjællandske skove i en AFSLAPPET OG HYGGELIG atmosfære – løbene har SJÆL! 
 
Earlybird priser frem til 31. august 2021 kl. 23:59 (klik på + ved kategorierne) 
 
• SOUL TRAIL CUP, hvilket kræver deltagelse i minimum 3 løb samt finalen 5. marts 2022. 
• Husk vi har SOUL TRAIL for børn og unge på 3 og 6 km - SOULKIDS

Dato og sted 
8. januar 2022 – CUP 1 (Wolfpack International - Snekkersten) 
22. januar 2022 – CUP 2 (HV Runners - Hillerød) 
5. februar 2022 – CUP 3 (Fredensborg atletik klub - Fredensborg) 
19. februar 2022 – CUP 4 (Liseleje og omegns motionsklub -  Asserbo plantage) 
5. marts 2022 – CUP 5 (Skovløberne - Hellebæk)

Online tilmeldingen for samlet tilmelding er åben her på siden frem til fredag 7. januar 2022 kl. 12.00.

Der er plads til ALLE NIVEAUER, ruterne er 3 km lange og kan gennemføres 1, 2, 3 eller 4 gange. Dvs. 3, 6, 9 eller 12 km. Børne/unge distancer på 3 og 6 km.

Pointfordeling i SOUL TRAIL CUP 
SOUL TRAIL cup afgøres på point. Det vil sige, at ens placering i hver afdeling omregnes til point: Nr. 1 får 15 point, nr. 2 får 13 point, nr. 3 får 11 point, nr. 4 får 10 point osv. Fra nr. 13 og nedefter tildeles automatisk 1 point. Udeblivelse 0 (nul) point. 
De 4 bedste resultater tæller med i stillingen. 
Man skal gennemføre den tilmeldte distance. (Der kan IKKE skiftes distance undervejs i løbet)

Medaljer og præmier 
Ved finaleløbet udleveres SOUL TRAIL cup præmier til top tre vindere i hver distance for henholdsvis kvinder og mænd. Er der pointlighed, er det placeringen i den sidste afdeling der tæller. 
Der er medaljer til alle der deltager i 3 SOUL TRAIL samt finalen 14. marts 2020 i Ålsgårde.

Praktisk information 
• Afhentning af startnumre fra kl. 9.00-9.45 ved start/mål området. Løbsstart kl. 10.00 
• Der er elektronisk tidtagning med chip integreret i startnummeret. 
• Gratis parkering på eget ansvar. 
• Toiletfaciliteter på stedet. 
• Mulighed for opbevaring af bagage på eget ansvar i startområdet. 
• Hjertestarter i målområdet. 
• Deltagelse sker på eget ansvar og risiko. 
• Henstillinger fra løbsarrangørerne skal respekteres.

• Der udleveres kun 1 startnummer ved tilmelding til alle afdelinger. Husk det hver gang. 

Ret til ændringer forbeholdes

Andre spændende arrangementer Vis alle arrangementer