Nye redskaber til showet QUA

PE-Redskaber er klar til at udvikle nye redskaber til showet QUA. Partnerskabet har en lang historik, og når man kigger tilbage, har det været et inspirerende og legende partnerskab med stor fokus på udvikling.
Det er en udvikling som begge partere er interesseret i at fortsætte.

Lige nu er der for alvor fuld gang i planlægningen, koordinering og udviklingen af DGI Verdensholdets show QUA.

I uge 20 udtages holdets 28 gymnaster og på samme tid er instruktørerne Dinne Fredslund og Morten Asbjørn igang med at skabe showet og finde ud af, hvilke redskaber der skal med i QUA.

Advice, Thrust & Innovation

PE-Redskaber vægter udvikling af nye redskaber, rådgivning og tillid højt. For at kunne udvikle nye funktionelle og effektive redskaber, er det vigtigt at kende gymnastikkens verden. Derfor har langt størstedelen af vores ansatte baggrund i gymnastikken, og er enten tidligere eller aktive gymnaster. Vores kunder kan derfor trygt have tillid til vores rådgivning.

Læs mere om PE-Redskaber

Det er tidligt i processen, og vi ved endnu ikke hvad det bliver, men redskaberne er et rigtig vigtigt element, og derfor er vi også glade for, at PE-Redskaber endnu engang er indgået i et partnerskab, hvor de leverer og udvikler redskaberne til holdet.

Det er vigtigt med en samarbejdspartner der kan omsætte instruktørernes ideer til virkelighed

Mette Holm Rod, General manager DGI Verdensholdet

Der er en stor fælles passion for at udvikle noget nyt, og år efter år har PE-Redskaber vist sig at være en rigtig god legekammerat i udviklingsprocessen og frem til et færdigt produkt. Det er et samarbejde, hvor vi udfordrer hinanden for at finde de ypperste løsninger.

Vi er stolte over igen, at få muligheden for at samarbejde med Verdensholdet om at skabe nye gymnastikredskaber og dermed udvikle såvel gymnaster som gymnastikken

Ole B. Gustafsson, Administrerende direktør PE-Redskaber

I processen er Verdensholdets instruktører, Performanceteam, gymnaster og et udviklingsteam fra PE-Redskaber involveret og tilgangen er inspirerende, legende og med en god videns-udveksling.

Jeg ved ikke ret meget om, hvad der kan lade sig gøre med redskaber og PE-Redskaber ved ALT om hvad der kan lade sig gøre med redskaber

Malthe Hahn, instruktør for hold 12

Sådan udvikler vi redskaber sammen